Våra skönhetsprodukter

Upptäck det bästa inom skönhetsvård med vårt exklusiva sortiment av produkter. Kontakta mig om du vill lägga en beställning!

Dermaceutic

Dermaceutic är ett fransk märke framtaget av biokemister, hudläkare och estetiska kirurger. Produkterna säljs över hela världen och är ledande inom medicinsk hudvård. Dermaceutic innehåller en unik kombination av aktiva ämnen i höga koncentrationer som resulterar i en fastare och slätare hud med ökad lyster. De är även paraben och parfymfria. Dermaceutic fokuserar på tre viktiga områden för hudföryngring: Skydd, Stimulering och Reparation. Som komplement till hudvården finns en linje kemiska peeler från Dermaceutic som du kan göra i form av behandlingar på klinken.

Eneomey

Eneomey är en hudvårdsserie med kraftfulla produkter som sedan 2017 har en ny och uppdaterad formula. Det grundades redan 1984 under namnet mene&moy av två en hudläkare och en plastikkirurg. Laboratoire Eneomey har utarbetat ett dynamiskt hudvårdsprogram med bevisad anti-aging effekt. Effektiviteten i produkterna utgörs av den perfekta koncentrationen av de aktiva ingredienserna, såsom stabiliserat C-vitamin, glykolsyra och fytinsyra, för ett optimalt resultat. Dagligen rekommenderas antioxidanter på morgonen samt ett solskydd och en exfolierande vård på kvällen. Eneomey-programmet regenererar huden för en yngre, renare och klarare hud.

Sun Tan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

IMG_3314.JPG
Produkter: Produkter